در هنگام خرید آنلاین گوشت مرغ چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

خرید آنلاین گوشت مرغ و تخم مرغ

امروزه با توجه به زندگی پر مشغله همه ما و کمبود وقت برای خرید حضوری، خرید آنلاین با استقبال خوبی روبرو شده است و  مزایای بسیار زیادی دارد بخصوص بعد از پاندمی کرونا که بسیاری از بیزنس ها تنها بصورت غیر حضوری فعالیت خود را انجام می دهند. با توجه به اینکه خرید آنلاین در صرفه جویی وقت به میزان زیادی به افراد کمک میکند در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد که خدمات خود را در سطح بالایی ارائه می کند پیدا کنیم به راحتی می توانیم از وقت خود به خوبی استفاده کنیم و به جای هدر دادن آن در ترافیک و شلوغی فروشگاه ها به راحتی در خانه وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنیم. خرید مواد غذایی نیز از این قائده مستثنی نیستند و بسیاری از ما در صورت دسترسی به فروشگاه آنلاین که از بابت کیفیت و تازگی مواد غذایی در آن مطمئن باشیم به راحتی می توانیم با خرید آنلاین مواد غذایی هم در زمان صرفه جویی کنیم و هم به راحتی یک وعده غذایی با کیفیت را برای خانواده و دوستان آماده کنیم.

اولین و شاید مهم ترین مزیت خرید آنلاین مواد غذایی، این است که می توانید در حالیکه در خانه در حال انجام فعالیت های خود هستید و  یا جلوی تلویزیون مشغول دیدن برنامه مورد علاقه خود هستید به راحتی با یک کلیک ساده محصول مورد نظر خود را سفارش و درب منزل  تحویل بگیرید. با توجه به عرضه تمامی محصولات مورد نیاز در پلتفرم های آنلاین به راحتی می توانید تمام اقلام مصرفی مورد نیاز خود مثل خرید لوازم سوپر مارکتی ، میوه ، نان، ….  را بدون اتلاف وقت انجام دهید.

 

ولی آیا تا به حال گوشت و مرغ مورد استفاده خود  را بصورت آنلاین سفارش داده اید؟ و با مزایای این نوع خرید آشنا هستید؟

در صورت خرید آنلاین گوشت مرغ شما به راحتی دسترسی به تعداد زیادی از فرآورده های مرغ خواهید داشت و با یک کلیک به راحتی میتوانید تصویر محصولی که قرار است به شما تحویل داده شود را با جزئیات  ببینید علاوه بر این ممکن است شما در حال حاضر نیاز به مرغ مرینیت شده دارید و زمان لازم برای مرینیت کردن تکه های مرغ در منزل را ندارید در این صورت به راحتی می توانید مرغ تازه که با افزودنی های مرغوب مزه دار شده است را سفارش دهید.

۶ روش ساده مرینت کردن مرغ

ممکن است تصمیم بگیرید برای آخر هفته مهمانی برگزار کنید و در حین انجام تدارکات مربوط به جشن خود امکان مراجعه حضوری برای خرید مرغ و یا سایر مواد غذایی مورد نیاز خود را نداشته باشید.

 و یا در روز های گرم سال مثلا در تابستان مراجعه حضوری به فروشگاه برای شما سخت باشد در این شرایط می توانید با یک تماس و یا ثبت سفارش در سایت به راحتی محصول مورد نیاز خود را با ماشین یخچال دار و سریع درب منزل تحویل بگیرید.

 

هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه مرغ و گوشت به چه نکاتی باید توجه کنیم:

همیشه از برند هایی خرید کنید که تمامی مجوز های لازم برای محصول شامل مجوز های سازمان دامپزشکی و اداره استاندارد روی محصول آنها قید شده است این مجوز ها با علامت های مشخص روی بسته بندی محصول قابل شناسایی است.

یکی از مهم ترین پارامتر ها در خرید گوشت مرغ تهیه مرغ تازه و با کیفیت است به این منظور می توانید از برند هایی که خود دارای مزارع پرورش مرغ و  کشتارگاه صنعتی و آزمایشگاه های مجهز هستند خرید کنید تا مطمئن باشید مرغ تازه و کشتار روز را خرید می کنید.

از دیگر عواملی که می بایست مورد توجه قرار گیرد نحوه استاندارد بسته بندی محصول و نحوه ارسال محصولات می باشد با توجه به فساد پذیری گوشت مرغ ، حتما باید از ماشین های یخچال دار برای تحویل محصولات و تمامی مراحل انتقال آن استفاده شود.

مژگان مهرزادی